Mobile nav

Katalogi, brošūras un ēdienkartes

Katalogs – kas tas ir?

Vārds katalogs asociējas ar elektronisku vai drukātu objektu, kurā ir uzskaitītas daudz un dažādas preces, to specifikācijas, pielietojums, apraksti un citas nianses. Tādā veidā cilvēkam tiek dotas ļoti plašas produktu izvēles iespējas, ko viņš vēlas un var iegādāties pēc saviem ieskatiem.

Biznesa vidē katalogs ir ļoti spēcīgs pārdošanas palīgs, kas veicina klientu piesaistīšanu, informēšanu par jaunām precēm un pakalpojumiem, noturēšanu un tā lojalitāti konkrētajam uzņēmumam kopumā. Atkarībā no uzņēmuma lieluma, specifikas un mārketinga politikas, viena gada ietvaros var tikt izgatavoti pat vairāki katalogi – sezonālie, dažādu preču grupu, akcijas, informatīvie, tehniskie utt. Svarīgi apzināties, ka katalogi nav makulatūra, bet gan spēcīgs reklāmas materiāls ar lielu potenciālu. Pieredze rāda, ka ne vienmēr šis potenciāls tiek pilnvērtīgi izmantots, kā rezultātā ne visi katalogi sniedz plānoto atdevi.

Plānojot katalogu izgatavošanu, īpaša uzmanība jāpievērš katalogu dizainam un maketam ievērojot virkni būtiskāko kritēriju:

  • Jūsu uzņēmuma mērķauditorija;
  • kataloga veids (skavots, līmēts, šūts, ar kniedi utt.);
  • kataloga satura prioritārā secība (svarīgākās sadaļas, secīgums, izvietojums, pamanāmība utt.).

Šīs ir galvenās nianses, kurām ir jāpievērš uzmanība, lai katalogi ne tikai sasniegtu plānoto mērķauditoriju, bet arī sniegtu atdevi un veicinātu klientu lojalitāti uzņēmumam.

Brošūras, katalogi un ēdienkartes – kā tās saņemt?

Lūdzu sk. sadaļu Serviss.