reklāmas
dizains

  • Izstrādāsim Tava uzņēmuma vadlīnijām atbilstošu gaumīgu reklāmas dizainu visa veida produktiem – gan drukātiem, gan digitāliem.
  • Operatīva un profesionāla reklāmas dizaina izstrāde, ievērojot Tava uzņēmuma korporatīvās vadlīnijas.
  • Izveidosim dizainu jebkuram Tavam reklāmas produktam, sākot ar skrejlapām un beidzot ar vides un digitālo reklāmu.

 

SAZINĀTIES

reklāmas dizains

kas ir reklāmas dizains?

Reklāmas dizains ir mārketinga un grafiskā dizaina apvienojums. Tā vienīgais mērķis ir pārdot produktu vai pakalpojumu. Kamēr grafiskajā dizainā ir zināma radošā brīvība, radot reklāmas dizainu ir jāievēro stratēģiska pieeja. Reklāmas drīkst būt jautras, taču tām jābūt profesionālām. 

Svarīgs reklāmas dizaina elements ir konsekvence. Ja tev kā mārketinga cilvēkam šķiet, ka dizains ir garlaicīgs un pierasts, tad viss ir pareizi. 

Mūsdienās ir ļoti daudz kanālu, kuros ir iespējams izvietot reklāmu. Katram kanālam ir savas priekšrocības un trūkumi un tikai veicot detalizētu izpēti būt iespējams saprast, kurš kanāls kurai reklāmai būs vispiemērotākais. 

Lielākie un populārākie kanāli:

  • televīzija un Youtube priekš video reklāmām
  • podkāsti un radio priekš audio reklāmām
  • avīzes un žurnāli
  • dažāda veida drukātie materiāli
  • vides un reklāma uz transporta
  • sociālie tīkli – Instagram, Facebook, Twitter, LinkendIn, TikTok, Pinterest, Youtube

video un displeja reklāmas

Pagājuši ir tie laiki, kad video reklāmas bija redzamas tikai televīzijā. Līdz ar Youtube straujo attīstību video reklāma pārgāja interneta vidē. Lai arī šis reklāmas veids prasa lielākas investīcijas dēļ sarežģītās izstrādes, atdeve no tām var būt stipri lielāka nekā no vienkāršas reklāmas. 

Displeja reklāmu galvenā priekšrocība ir rādījumu apjoms. Diemžēl vairumā gadījumu tas iet kopsolī ar zemu vidējo klikšķu skaitu. Galvenais iemesls – cilvēki vienkārši nepamana šo reklāmu. Interneta vide jau tā ir stimulējoša un reklāmai ir jāspēj tajā izcelties, nevis pazust. Zinot šo faktu un zinot vidi, kurā šī reklāma parādīsies, tās dizains jāveido maksimāli atšķirīgs.

reklāma sociālajos tīklos un pasākumos

Atkarībā no tā, ko Tavs uzņēmums piedāvā, reklāma sociālajos tīklos var manāmi palielināt klientu loku un zīmola atpazīstamību. Šeit gan jāņem vērā, ka sociālajos tīklos ir satura pārbagātība, tas tiek regulāri radīts un patērēts masīvos apjomos un ļoti ātros tempos. Lai piedāvājums visā šajā ziņojumu plūsmā nepazustu, bet būtu pamanāms, reklāmas dizainam ir vislielākā nozīme. 

Sociālajos tīklos labi strādā reklāmas un ziņojumi kas izceļas, atšķiras no ikdienas satura. Tā var būt gan vizuāla atšķirība dizainā, gan nestandarta ziņojuma teksts. Mēs esam pieraduši filtrēt informāciju ikdienā lielos apjomos, tāpēc jebkura novirze no mums pierastā liks mums apstāties.

Pasākumi ir lielisks veids kā tikties ar savu mērķauditoriju aci pret aci. Reklamētajam produktam vai pakalpojumam ir jābūt saderīgam ar pasākuma kopējo tematiku, jāpapildina to. Cilvēki būs ieinteresēti iepazīties ar piedāvājumu, ja tas būs atbilstošs vietai un laikam. Reklāmu pasākumā var realizēt daudzos veidos – dažādas aktivitātes, stendi un instalācijas, reklāmas materiāli un suvenīri, tiešraide sociālajos tīklus u.c.

 

vides reklāma

Visa reklāma, kas atrodas ārpus mājas, tiek definēta kā vides reklāma. Tie nav tikai visiem pierastie baneri uz sienām vai žogiem, bet arī visa veida reklāma uz transporta, lielveikalos, skatlogos, ekrānos, kinoteātros, stendos, dažādas instalācijas u.c. standarta un nestandarta risinājumi.

Vides reklāmu ierobežo tikai iztēle, jo tehniski ir iespējams izgatavot un uzstādīt gandrīz jebko. Cik nav redzēti dažādi interesanti stendu risinājumi lielveikalos vai festivālos, kas īpaši piesaista apmeklētāju uzmanību. Ar interesantu nestandarta risinājumu fotogrāfijām arī cilvēki vairāk dalās sociālajos tīklos, jo tas ir kas nepierasts, neikdienišks. Tādā veidā tiek nodrošināta papildu bezmaksas reklāma konkrētajam produktam.  

Paliek aizvien grūtāk konkurēt ar viedierīcēm, kurās ikdienā esam ierakušies. Lai vides reklāmai būtu izredzes, tai ir gan jāpielāgojas straujajai tehnoloģiju attīstībai, gan jāsaglabā unikalitāte. To var panākt ar dažādiem tehniski un dizainiski inovatīviem risinājumiem. Banerim vairs nav jābūt vienā plaknē, tas var būt veidots trijās dimensijās, jautri un precīzi apspēlējot piedāvājumu. Tāpat var veidos dažādas telpiskas instalācijas, kas rada asociāciju ar konkrēto zīmolu. Tehnoloģijas var izmantot savā labā, veidojot dažādas 3D un virtuālās realitātes reklāmas, ko arī iespējams sasaistīt ar viedierīcēm.       

drukātā reklāma

Drukātā reklāma vēl nav zaudējusi savu aktualitāti, tā ir tikai kļuvusi mērķtiecīgāka. Masveida reklāma vairumā gadījumu ir pārcēlusies no pastkastēm uz digitālo vidi. Individuāli adresētā reklāma ir kļuvusi tik dārga, ka to var sākt uzskatīt par ekskluzīvu, salīdzinot ar reklāmas kampaņām e-pastos. Ir jābūt 100% drošam par drukātās reklāmas konceptu, dizainu un ziņojumu, jo līdz ko tā būs nodrukāta, labojumu ieviešana būs ļoti dārga.

Reklāmas izvietošana žurnālos vēljoprojām ir aktuāla, lai tie būtu drukātā vai digitālā formātā. Katram žurnālam sava konkrēta auditorija, kas padara tajās ievietojamās reklāmas izstrādi vieglu un atdevi – paredzamu. Protams, dizains vienmēr ir svarīgs un saturs ir karalis.  

klientu atsauksmes

pirms dodies ciemos – sazinies!

Darba dienās no 8.00 līdz 17.00

Adrese: Pērnavas iela 42, Rīga, LV-1009, Latvija (ērta iebraukšana stāvvietā no Vārnu ielas 22)

Tālrunis: +371 67 278 992,
+371 20 159 890

E-pasts: enivo@enivo.eu

Darba dienās no 8.00 līdz 17.00

Adrese: Pērnavas iela 42, Rīga, LV-1009, Latvija
(ērta iebraukšana stāvvietā no Vārnu ielas 22)

Tālrunis: +371 67 278 992, +371 20 159 890

E-pasts: enivo@enivo.eu

raksti mums

    * Obligāti aizpildāmie lauki. Piespiežot pogu “Sūtīt” Tu piekrīti savu personas datu nodošanai un apstrādei SIA “enivo”.