Logo

Saņemt piedāvājumu

* Obligāti aizpildāmie lauki. Piespiežot pogu “nosūtīt” Jūs piekrītat savu personas datu nodošanai un apstrādei SIA “Hromets poligrāfija”.

Logo izstrāde un korporatīvā identitāte (stila grāmata)

Logotipa un vienota firmas stila (t.s. stila grāmata) izmantošana veicina Jūsu uzņēmuma un produkta/pakalpojuma atpazīstamību. Tādējādi, rūpīgi izveidojot logotipu un korporatīvo stilu, Jūs ilgtermiņā ietaupāt lielus naudas līdzekļus. Zemāk ir daži padomi un Hromets poligrāfijas pieredze, kas Jums noteikti var noderēt.

Logo dizains

Ja Jums nepieciešama logo izveide, aicinām iepazīties ar šiem ieteikumiem:

  • veidojot logo atcerieties, ka tā atveidošana var būt nepieciešama visdažādākajās tehnoloģijas un uz dažādiem materiāliem. Logo būs ne tikai uz vizītkartes, bet arī uz pildspalvām un krūzītēm, uz auto un skatlogiem; to drukās ofsetā un sietspiede, tampodrukā un fleksogrāfijā, līmēs no plēvēm utt. Tātad – logotipam jābūt viegli atveidojamam visos minētajos gadījumos. Lai logotipu var viegli atveidot un, ne mazāk būtiski, viegli atcerēties, pieturieties pie šādām vadlīnijām:
    • logotipam jābūt salīdzinoši vienkāršam, bez komplicētām formām (atminiet, kā, piemēram, izskatās populāro brendu logotipi – Samsung, Dell, Apple utt. – tie ir vienkārši, bet oriģināli);
    • izmantojiet tikai dažas krāsas (ideāli – viena vai divas);
    • izvairieties no krāsu pārējām (gradientiem), jo to atveidošana nav iespējama vairākās tehnoloģijās, piemēram, sietspiedē, tampodrukā un līmējot no plēvēm;
  • jau pašā sākumā veltiet logotipam pietiekamu uzmanību un nežēlojiet līdzekļu, jo logo maiņa vēlāk var izmaksāt desmitiem reižu dārgāk (tik uz mirkli iedomājaties, cik Jums izmaksās visu veidlapu, vizītkaršu, bukletu, katalogu utt. pārdukāšana, kā arī automašīnu pārlīmēšana, jaunā plāksne pie durvīm utt.)!

Stila grāmata

Rūpēties par firmas vizuālo identitāti ir nepieciešams tad, ja strādājat uz plašu mērķauditoriju un/vai Jums ir vairākas filiāles. Vienotais korporatīvais stils palīdz gan klientiem vieglāk Jūs atpazīt konkurentu starpā, gan Jūsu kolēģiem citās filiālēs izstrādāt vienotā stilā ieturētos reklāmas materiālus.

  • Stila grāmata, līdzīgi kā ar logo izstrāde, jau pašā sākumā jāizstrādā profesionāli. Pretējā gadījumā uzņēmuma vizuālie materiāli nebūs konsekventi un mazinās klientu vizuālo asociāciju ar Jūsu uzņēmumu vai zīmolu – tas negatīvi ietekmēs pārdošanu. Turklāt nākotnē tāpat nāksies pārtaisīt stilu un tas izmaksās daudz lielāku naudu – jo nāksies pārdrukāt virkni reklāmas materiālu, lai tie beidzot atbilst vienotai koncepcijai;
  • korporatīvais stils nosaka uzņēmuma tēla (logo, krāsu kombinācijas, materiāli u.c. elementi) pielietošanu dažādās dzīves jomās (pārsvarā reklāmas materiālos);
  • parasti stila izstrādē tiek iekļauta lietišķās un reklāmas poligrāfijas materiālu (veidlapas, vizītkartes, aploksnes, bukleti, web lapa utt.) dizains, kā arī poligrāfijas materiālu tehniskā specifikācija (papīrs, ražošanas tehnoloģija utt.).

Logo izveide Hromets poligrāfijā

  • ceļ Jūsu uzņēmuma tēlu augstākajā līmenī, jo izstrādes procesā radošā komandā darbojas mākslinieki ar ilggadējo pieredzi un nepieciešamajām zināšanām;
  • nesagādā Jums problēmas arī tad, kad logo nepieciešams uzdrukāt uz T-krekla, pildspalvas vai krūzes, vai arī izgatavot izkārtni, jo mūsu profesionāļi rūpējas par to, lai reizē ar teicamu un oriģinālu izskatu, logotips būtu viegli atdarināms populārākajās drukas tehnoloģijās.
  • logo izveide parasti tiek veikta vairākos etapos, piedāvājot un attīstot vairākus variantus – tieši tas garantē Jūsu apmierinātību ar lielisku rezultātu.

Logo dizains un korporatīvais stils – kā to saņemt?

Lūdzu sk. sadaļu kontakti.

Close Menu

HEI, izskatās,
ka Tev patīkam!

Ja atstāsi savu tālruņa numuru,
mēs sazināsimies ar Tevi.