Stila grāmatas | Hromets poligrāfija

Stila grāmatas jeb korporatīvais tēls

Saņemt piedāvājumu

* Obligāti aizpildāmie lauki. Piespiežot pogu “nosūtīt” Jūs piekrītat savu personas datu nodošanai un apstrādei SIA “Hromets poligrāfija”.

Stila grāmata (brand book) tiek dēvēta arī par korporatīvā tēla grāmatu. Tās satur vadlīnijas par to, kas ir zīmola mērķis un tā pozicionējums. Ir stila grāmatas, kas koncentrējas tikai uz grafisko dizainu, ir tādas, kas iekļauj arī komunikācijas jautājumus. Stila grāmata ļauj ievērot vienotu stilu iekšējā un ārējā komunikācijā.

Stila grāmatas pārsvarā satur informāciju par logo lietojumu – atstarpēm, novietojumu, krāsām, kādi ir izmantotie fonti, attēlu izmantošana, saukļi, informācija par to kā izskatās mājas un sociālo tīklu lapas. Kā viens no izplatītākajiem elementiem stila grāmatā ir pareizo un nepareizo logo lietojums. Korporatīvais tēls sevī iekļauj lietišķās un reklāmas poligrāfijas materiālu (veidlapas, vizītkartes, aploksnes, bukleti, web lapa utt.) dizains, tas var saturēt arī materiālu tehnisko specifikāciju – papīru, ražošanas tehnoloģiju utt.

Kā ar ik vienu produktu, pirms stila grāmatas izveides, ir jāsaprot, kam šis produkts būs paredzēts – iekšējai lietošanai vai materiāls sūtīšanai poligrāfijas uzņēmumiem, no mērķauditorijas būs atkarīgs cik tehniska informācija jāizvieto stila grāmatā.

Izveidots vienots korporatīvais tēls ļauj ietaupīt laiku nākotnē, kad materiālu gatavošanai nav jārada jauns koncepts, bet gan jāturas pie vadlīnijām.

Stila grāmatas izveide Hromets poligrāfijā

  • Stila grāmatas veidošana notiek vairākos etapos, sākot ar dizaina testa aizpildīšanu, lai korporatīvo tēlu izveidotu atbilstošu vēlmēm.
  • Korporatīvo tēlu veido pieredzējuši profesionāli mākslinieki, kas garantē ieturētu un gaumīgu stilu.
  • Izveidotais materiāls tiek veidots tā, lai kalpotu uzņēmumam kā ilgtermiņa ieguldījums un nebūtu jāmaina pie pirmajām tendenču izmaiņām.
  • Stila grāmatas var būt gan digitālā, gan drukātā formātā.
  • Zīmoli, kādus pazīstam šodien, radās pēc industriālās revolūcijas.

 Fakti stila grāmatām

  • Vārds brand ir radies no skandināvu vārda “brandr”, kas nozīmē dedzināt. Šis vārds nozīmēja iezīmēt ganāmpulkus, iededzinot atpazīstamības zīmes. Šāda prakse bija izplatīta jau vairāk kā 4000 gadus atpakaļ.
  • Tajā pašā laikā par produkcijas atpazīstamību sāka rūpēties podnieki, kas ne tikai atzīmēja trauku izgatavotāju, bet arī kas būs traukā un kurp tiks transportēts.
  • Senajā Ēģiptē atpazīšanas simbolus izmantoja akmeņkaļi.

Stila grāmatas– kā tās saņemt?

Aizpildi pasūtījuma formu blakus vai sazinies ar mums.
Uzzināt par logo, vizītkartēmveidlapām.

Close Menu

HEI, izskatās,
ka Tev patīkam!

Ja atstāsi savu tālruņa numuru,
mēs sazināsimies ar Tevi.