Dizaina tendences 2022
Šis gads solās būt jaudīgs arī dizainā, tādēļ vēlamies padalīties ar aktualitātēm, kas būs šī gada dizaina topā. Radošumam nav robežu, tādēļ arī šogad, ja vēlies izcelties un būt pamanāms…
Šis gads solās būt jaudīgs arī dizainā, tādēļ vēlamies padalīties ar aktualitātēm, kas būs šī gada dizaina topā. Radošumam nav robežu, tādēļ arī šogad, ja vēlies izcelties un būt pamanāms…
IQVIA ir 1982. gadā dibināts amerikāņu uzņēmums, kas apkalpo veselības informācijas tehnoloģiju un klīnisko pētījumu nozares. IQVIA ir lielākais veselības aprūpes datu zinātnes uzņēmums pasaulē. Kopš 2021. gada enivo…
Pievienojies mums Instagram @enivo.eu. Šajā platformā dalāmies ar mārketinga knifiņiem, aģentūras ikdienu un skaistiem dronu video, ko esam radījuši. Kā varam palīdzēt Tavam Instagram profilam: Izstrādāt Tavam profilam Instagram filtru,…
Video ir vērtīgs reklāmas rīks, jo notur skatītāju uzmanību ilgāk. Tieši tādēļ, izvēloties veidot apsveikumus, reklāmas, saturu sociālajiem tīkliem video formātā, iegūsi lielāku skatītāju atsaucību. Kas mēdz atturēt no video…
Dārgie klienti un sadarbības partneri! Novēlam jums laimīgu Jauno, 2021. gadu! Aicinām ielūkoties mūsu video sveicienā ;)
Šodien, kad pandēmijas laikā liela daļa cilvēku strādā pašizolācijā no mājām, video zvanu un video konferenču risinājumi ir īsts glābiņš, kas, neraugoties uz attālumu starp sarunas dalībniekiem, rada klātbūtnes sajūtu.…
Atšķirībā no TV un radio reklāmām vizītkartes ir ilgdzīvojošs reklāmas materiāls, kas turpina savu dzīvi arī pie klienta. Klasiskā dizaina piekritēji teic, ka vizītkartes otra puse ir domāta uzņēmuma logo…
Informācija klientiem Informējam, ka neskatoties uz ārkārtas situāciju un dažādiem ierobežojumiem saistībā ar COVID-19 vīrusu izplatību, Hromets poligrāfija turpina savu darbu. Protams, ievērojot dažādus aizsardzības mērus, lai pasargātu darbiniekus un…
Vizītkartes ir mūsu ikdiena, jau sākot ar 17. gadsimtu, kad Eiropā vizītkartes kalpoja kā pieteikums ciemos. Pat digitālajā laikmetā, biznesa pasaule ir neiedomājama bez tām, sīks papīrs, ko var paslēpt…
Divpadsmit gadu pieredze darbojoties reklāmas industrijā, ir devusi mums iespēju sastapties ar izcilām un ne tik veiksmīgām izstāžu stratēģijām. Gadu no gada atkārtojas neveiksmīgas situācijas nozaru izstādēs, kuras var novērst…